Ijsbaan nijs

Afgelopen donderdag is de baan gedeeltelijk open geweest voor kinderen van de basischool. De besturen hadden de baan wat "vertrouwd" was afgezet met touw. We vinden het belangrijk dat de jeugd de kans krijgt op te schaatsen. Dus vandaar donder en vrijdagmiddag is er geschaatst door kinderen tot 16 jaar. Bestuursleden zijn bij de scholen langs geweest dat de baan open ging voor de leerlingen en hier werd door de schaatsertjes dankbaar gebruik van gemaakt. Vandaag is de baan dus zoals eerder gemeld open geweest voor een ieder die lid is. Altijd weer een prachtig gezicht.

Morgen ijs en wederdienende is de baan vanaf 10:30 geopend. In de kantine is warme chocomel en met een gezellig muziekje kan iedereen nog even de smalle ijzers onderbinden. LET OP! Alleen voor leden!